2.2 Formularz kontaktu/zadania

Poniżej przedstawiamy przykład wykorzystania rejestracji kontaktów i zadań

Prowadzona jest  akcję promocyjną dla produktu X. Dzwonimy do klientów przedstawiając warunki promocji. Jeśli klient jest zainteresowany – umawiamy się na spotkanie handlowe, a potem sprzedajemy towar. W związku z tym kolejne kroki jakie wykonujemy to:
1. Rejestrujemy fakt, że mamy wykonać telefon do klienta (planujemy zadanie).

Wprowadzamy zadanie: tytuł Promocja X – telefon w sprawie akcji promocyjnej. Kiedy zadzwonimy do klienta i przedstawimy ofertę uzupełniamy kontakt i zamykamy go.
2. Klient jest zainteresowany i umawiamy się z nim na spotkanie (planujemy zadanie).

Wprowadzamy zadanie: tytuł Promocja X – spotkanie handlowe. Po spotkaniu zapisujemy na formularzu przebieg spotkania i zamykamy kontakt.
3. Klient chce kupić towar, ma przyjechać do naszej firmy (planujemy zadanie).

Wprowadzamy zadanie: tytuł Promocja X – sprzedaż towaru. Kiedy klient przyjeżdża do firmy sprzedajemy towar i zamykamy kontakt.
Jeśli teraz chcemy przeanalizować przebieg akcji promocyjnej u klienta możemy wyfiltrować wszystkie zadania/ kontakty dla danego kontrahenta, dotyczące promocji X.