Comarch ERP Optima Serwis

1. Wstęp

Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm, które zajmują się działalnością serwisową. Umożliwia on rejestrację zdarzeń dotyczących zleceń serwisowych.

Potrzeby firm w zakresie usług serwisowych zależą zarówno od wielkości firmy, jak i specyfiki jej działania. Tak więc, w zależności od firmy w module Comarch ERP Optima Serwis można:

  • rejestrować wszystkie przyjmowane w firmie zlecenia serwisowe (zrealizowane i „w toku”),
  • harmonogramować zadania i rejestrować wykonane czynności (zlecenia są albo od razu przydzielane konkretnemu serwisantowi, albo trafiają do kolejki zgłoszeń oczekujących, skąd serwisanci pobierają je dla siebie - w zależności od zasad obsługi serwisu w danej firmie)
  • rejestrować historię realizacji napraw (wraz z rejestracją czasu trwania) oraz wykorzystanych części,
  • bezpośrednio z poziomu zlecenia wystawić fakturę/ paragon na wykonaną usługę,
  • w przypadku zleceń związanych z wyjazdem do Klienta, istnieje możliwość zarezerwowania czasu – co będzie widoczne w terminarzu operatora.