Comarch ERP Optima Serwis
1. Wstęp
Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm, które zajmują się działalnością serwisową. Umożliwia on rejestrację zdarzeń dotyczących zleceń serwisowych.
Potrzeby firm w zakresie usług serwisowych zależą zarówno od wielkości firmy, jak i specyfiki jej działania. Tak więc, w zależności od firmy w module Comarch ERP Optima Serwis można:
- rejestrować wszystkie przyjmowane w firmie zlecenia serwisowe (zrealizowane i „w toku”),
- harmonogramować zadania i rejestrować wykonane czynności (zlecenia są albo od razu przydzielane konkretnemu serwisantowi, albo trafiają do kolejki zgłoszeń oczekujących, skąd serwisanci pobierają je dla siebie - w zależności od zasad obsługi serwisu w danej firmie)
- rejestrować historię realizacji napraw (wraz z rejestracją czasu trwania) oraz wykorzystanych części,
- bezpośrednio z poziomu zlecenia wystawić fakturę/ paragon na wykonaną usługę,
- w przypadku zleceń związanych z wyjazdem do Klienta, istnieje możliwość zarezerwowania czasu – co będzie widoczne w terminarzu operatora.
| dalej »