Comarch ERP Optima Serwis
4. Wprowadzanie zleceñ serwisowych
Lista zleceń jest dostępna w menu Handel/ Zlecenia.
Na formularzu jest możliwość rejestrowania wszystkich informacji związanych z danym zleceniem. Nowe zlecenie można dodać tylko z poziomu zakładki na Liście zleceń: Wg numeru.
Formularz zlecenia składa się z siedmiu zakładek:
- Ogólne – zawiera wszystkie informacje ogólne dotyczące zlecenia
- Kontrahent – zawiera dane Kontrahenta i Odbiorcy
- Czynności – zawiera wszystkie informacje o czynnościach, które należy wykonać
- Części – zawiera informacje o wykorzystanych częściach
- Atrybuty – zawiera informacje o atrybutach przypiętych do zlecenia, za pomocą których można wpisać charakterystyczne cechy danego zlecenia (numer seryjny, dane techniczne samochodu itp.)
- Dokumenty – zawiera listę związanych ze zleceniem dokumentów
- Opis – zawiera opis oraz status zlecenia
Lista zbudowana jest z dwóch zakładek:
- Wg numeru – lista zleceń, na której standardowo wyświetlane są wszystkie dokumenty
- Wg atrybutów – lista zleceń wg wszystkich atrybutów lub tylko jednego wybranego (w filtrze aktywnym)
W zależności od stanu zlecenia na liście zaznaczone są kolorami:
- zielony – oznacza zlecenie jeszcze nie zamknięte
- czarny – oznacza zlecenie zamknięte
Na formularzu istnieje możliwość rejestrowania wszystkich informacji związanych z danym zleceniem. Nowe zlecenie można dodać tylko z poziomu zakładki na Liście zleceń: Wg numeru.
Wprowadzenie zlecenia serwisowego »