Comarch ERP Optima Serwis

4. Wprowadzanie zleceñ serwisowych

Lista zleceń jest dostępna w menu Handel/ Zlecenia.

Na formularzu jest możliwość rejestrowania wszystkich informacji związanych z danym zleceniem. Nowe zlecenie można dodać tylko z poziomu zakładki na Liście zleceń: Wg numeru.


Formularz zlecenia składa się z siedmiu zakładek:

  • Ogólne – zawiera wszystkie informacje ogólne dotyczące zlecenia
  • Kontrahent – zawiera dane Kontrahenta i Odbiorcy
  • Czynności – zawiera wszystkie informacje o czynnościach, które należy wykonać
  • Części – zawiera informacje o wykorzystanych częściach
  • Atrybuty – zawiera informacje o atrybutach przypiętych do zlecenia, za pomocą których można wpisać charakterystyczne cechy danego zlecenia (numer seryjny, dane techniczne samochodu itp.)
  • Dokumenty – zawiera listę związanych ze zleceniem dokumentów
  • Opis – zawiera opis oraz status zlecenia

Lista zbudowana jest z dwóch zakładek:

  • Wg numeru – lista zleceń, na której standardowo wyświetlane są wszystkie dokumenty
  • Wg atrybutów – lista zleceń wg wszystkich atrybutów lub tylko jednego wybranego (w filtrze aktywnym)

W zależności od stanu zlecenia na liście zaznaczone są kolorami:

  • zielony – oznacza zlecenie jeszcze nie zamknięte
  • czarny – oznacza zlecenie zamknięte

Na formularzu istnieje możliwość rejestrowania wszystkich informacji związanych z danym zleceniem. Nowe zlecenie można dodać tylko z poziomu zakładki na Liście zleceń: Wg numeru.

 

Wprowadzenie zlecenia serwisowego »