Comarch ERP Optima CRM
2.2. Formularz kontaktu/ zadania
Poniżej przedstawiamy przykład wykorzystania rejestracji kontaktów i zadań
Prowadzona jest akcja promocyjna dla produktu X. Dzwonimy do klientów, przedstawiając warunki promocji. Jeśli klient jest zainteresowany – umawiamy się na spotkanie handlowe, a potem sprzedajemy towar. W związku z tym kolejne kroki jakie wykonujemy to:
1. Rejestrujemy fakt, że mamy wykonać telefon do klienta (planujemy zadanie).
Wprowadzamy zadanie: tytuł "Promocja X – telefon w sprawie akcji promocyjnej". Kiedy zadzwonimy do klienta i przedstawimy ofertę, uzupełniamy kontakt i zamykamy go.
2. Klient jest zainteresowany i umawiamy się z nim na spotkanie (planujemy zadanie).
Wprowadzamy zadanie: tytuł "Promocja X – spotkanie handlowe". Po spotkaniu zapisujemy na formularzu przebieg spotkania i zamykamy kontakt.
3. Klient chce kupić towar, ma przyjechać do naszej firmy (planujemy zadanie).
Wprowadzamy zadanie: tytuł "Promocja X – sprzedaż towaru". Kiedy klient przyjeżdża do firmy, sprzedajemy towar i zamykamy kontakt.
Jeśli teraz chcemy przeanalizować przebieg akcji promocyjnej u klienta możemy wyfiltrować wszystkie zadania/ kontakty dla danego kontrahenta dotyczące promocji X.