Comarch ERP Optima CRM

Strona 1 z 2

2.2. Formularz kontaktu/ zadania

Użytkownik może dodać nowe zadanie/ kontakt z poziomu jednej z dwóch zakładek na Liście kontaktów: Wg numeru oraz Wg wątków.

Formularz kontaktu składa się z pięciu zakładek:

  • Ogólne – zawiera wszystkie informacje dotyczące kontaktu/ zadania
  • Kontrahent – zawiera wszystkie informacje o podmiocie, którego dotyczy zadanie/ kontakt
  • Wątek – wszystkie zadania/ kontakty główne i powiązane, skojarzone z aktualnie wyświetlanym
  • Atrybuty i pliki – zakładka wyświetla listę atrybutów oraz skojarzone pliki
  • Dokumenty – zakładka wyświetla listę dokumentów skojarzonych oraz tabele: Biblioteka dokumentów oraz Zadania i Kontakty CRM
  • Uczestnicy - zakładka przedstawia listę uczestników

 

 

 

« wstecz | Strona 1 z 2 | dalej »