Comarch ERP Optima CRM

Strona 1 z 3

5.1. Konfiguracja konta e-mail

Formularz definicji konta składa się z trzech zakładek: Ogólne, Serwery oraz Certyfikaty podpisów.

Zakładka Ogólne zawiera dwie sekcje: Konto oraz Użytkownicy konta. W sekcji Konto, należy wypełnić pola:

Nazwa: Nazwa konta, która będzie wyświetlana na liście kont oraz w polu „OD” podczas dodawania nowego e-maila (razem z adresem e-mail). Jest to pole wymagane.


Imię i nazwisko / Firma: Informacja, która będzie wyświetlana w polu „OD” po wysłaniu e-maila (razem z adresem e-mail).


Adres e-mail: Jest to pole wymagane.


Parametr Dodaj podpis cyfrowy do wysyłanych wiadomości – zaznaczenie tego parametru powoduje, że podczas wysyłania wiadomości podpis cyfrowy będzie domyślnie dołączony.


W sekcji Użytkownicy konta, znajduje się tabela z listą użytkowników kont. Musi być tutaj dodany przynajmniej jeden użytkownik.

 

 

 

« wstecz | Strona 1 z 3 | dalej »