Comarch ERP Optima CRM
5.1. Konfiguracja konta e-mail
Formularz definicji konta składa się z trzech zakładek: Ogólne, Serwery oraz Certyfikaty podpisów.
Zakładka Ogólne zawiera dwie sekcje: Konto oraz Użytkownicy konta. W sekcji Konto, należy wypełnić pola:
Nazwa: Nazwa konta, która będzie wyświetlana na liście kont oraz w polu „OD” podczas dodawania nowego e-maila (razem z adresem e-mail). Jest to pole wymagane.
Imię i nazwisko / Firma: Informacja, która będzie wyświetlana w polu „OD” po wysłaniu e-maila (razem z adresem e-mail).
Adres e-mail: Jest to pole wymagane.
Parametr Dodaj podpis cyfrowy do wysyłanych wiadomości – zaznaczenie tego parametru powoduje, że podczas wysyłania wiadomości podpis cyfrowy będzie domyślnie dołączony.
W sekcji Użytkownicy konta, znajduje się tabela z listą użytkowników kont. Musi być tutaj dodany przynajmniej jeden użytkownik.