Comarch ERP Optima CRM
3. Terminarz
Terminarz jest funkcją obejmującą wizualizację zadań z możliwością dodawania/edycji zadań z tego poziomu. W terminarzu, oprócz zadań CRM, wyświetlane są również czynności dla zleceń z modułu Serwis oraz etapy z modułu Obieg dokumentów, a także nieobecności pracowników, wprowadzone w module kadrowo-płacowym: urlopy, zwolnienia lekarskie i inne.
W menu kontekstowym są dostępne widoki:
- widok dzienny
- widok tygodnia roboczego
- widok tygodniowy
- widok miesięczny
- widok osi czasu
W Terminarzu uwzględniane są tylko zadania – pomijane są kontakty. Widoczne są zadania zrealizowane i niezrealizowane. Nie są uwzględniane zadania anulowane.
Zadania zrealizowane bądź niezrealizowane, rozróżniane są za pomocą koloru:
- zrealizowane – szary
- niezrealizowane – pomarańczowy
- powiązane – zielony