Comarch ERP Optima CRM

3. Terminarz

Terminarz jest funkcją obejmującą wizualizację zadań z możliwością dodawania/edycji zadań z tego poziomu. W terminarzu, oprócz zadań CRM, wyświetlane są również czynności dla zleceń z modułu Serwis oraz etapy z modułu Obieg dokumentów, a także nieobecności pracowników, wprowadzone w module kadrowo-płacowym: urlopy, zwolnienia lekarskie i inne.

W menu kontekstowym są dostępne widoki:

  • widok dzienny
  • widok tygodnia roboczego
  • widok tygodniowy
  • widok miesięczny
  • widok osi czasu

W Terminarzu uwzględniane są tylko zadania – pomijane są kontakty. Widoczne są zadania zrealizowane i niezrealizowane. Nie są uwzględniane zadania anulowane.

Zadania zrealizowane bądź niezrealizowane, rozróżniane są za pomocą koloru:

  • zrealizowane – szary
  • niezrealizowane – pomarańczowy
  • powiązane – zielony